~ Throwback Pertuangan Si Putri Amira 2015 ~

Image result for Selamat pagi

Wowww
pagi pagi dah buka GADIS KIDAL, see betapa aku rindukan (sebanarnya) 
sambil tu layan lagu hakim anugerah macam sweet sangat tau hahaha

Okay
 jom aku berterus terang 

Actually aku bertunang pada tanggal 5 DECEMBER 2015 hari sabtu masa tu. 
buat sekali majlis dengan anak buah aku MUHAMMAD ANAS IKHWAN hehe 
(aku pilih untuk jimat untuk untuk bab makanan)
sebelum ni pun aku ada update pasal nak tunang tapi tak details la.

Still remember!
Masa tu kitaorang selalu cakap pasal tunang haaa hahahaha, bukan gatal sangat la tapi bercakap untuk masa depan yang lebih jelas, serious ke tidak ke dalam bercinta ni and oneday tu like seriously dia macam serious  bercakap pasal tunang "JOM KITE TUNANG" (macam tu sikit). tapi aku macam tak caya je hahaha ada jugak aku elak elak bile cakap pasal tu, sebabnya aku takut and betol ke haa macam tu la. 
Masa dia cakap JOM TUNANG tu sumpah tak tipu aku punye senyum macam sebulan nak senyum je betapa happynye la kan, gile tak happy, (elehh korang pun kalau orang yang korang sayang ajak tunang mesti happy nak mampos kan hekhekhekhek).
Nak tahu tak,orang yang pertama aku bagi yang aku nak bertunang bukan mak aku bukan ayah aku tapi kakak aku yang no 2, asbabnya aku takut nak bagi tahu mak aku, asbabnya lagi mak aku ada cakap tunang tunggu la umur 24 tahun. So aku pun bagi la tahu kakak aku and siap cakap ni rahsia (dah rahsia bile nak tunangnya kan hahaha) and dalam beberapa minit kakak aku masuk bilik mak aku sbb mase tu mak aku baru lepas solat. Aku pun tak tahu apa yang kakak aku cerita, aku tak masuk sebab takut hahaha
Bile kakak aku keluar, dia senyum and dia cakap mak dah bagi greenlight. Aku pun 
YEAYYYYYYYYYY
(sambil tepuk tangan)
Mak aku pun bagi tahu ayah aku and ayah aku on setuju.
Aku tanya kakak aku, ape kau cakap dengan mak!
so dia cakap
"Aku cakap sampai bile nak kawan je"
"Benda baik kita terima je"
Banyak lagi tapi tu je la sikit sebanyak hahaha
Esoknya sumpah malu nak tengok mak and ayah aku sebab aku malu hahaha

Aku bagi tahu anep yang mak ayah and semua setuju and perancangan demi perancangan dibuat
Alhamdulliah 
Majlis berjalan dengan lancar



Pakai henna gitu





Orang Kuat Untuk Majlis Aku


Sahabat Terbaik Aku

Ni Nenek Aku

Yang Hitam Manis tu la Ex-Tunang Aku

Malu Malu Miang

Masa Ni She My Bakal Ibu Mertua

Ni Bakal Ibu Metua Dengan Mak Aku

Family Belah Lelaki

Maaf tak nampak muke, ni la ayah aku. Ayah aku ni hitam manis orangnye hahaha
Mase ni Dah abis majlis dah
"Meh Amik Gamba Ayah Dekat Pelamin Jab"
hahaha

Tu la sedikit sebanyak gamba majlis aku, banyak lagi gamba tapi aku malas nak pilih.
Okay la tu 
So bermula la alam pertunangan yang penuh pancaroba

Sekian









No comments:

Post a Comment