Salam Aidiladha And Salam Kesedihan

Image result for assalamualaikum

Yuhuuuuuu
Okay selamat menyambut hari raya aidiladha
And 
Selamat datang untuk kesayangan baru aku CICI
(kucing)
Nanti kalau rajin aku upload gmba yup..
...........................................................................................................

Sebenarnye aku sedih

Image result for sedih
Macam tu la aku sedih

Entah la, terlalu banyak benda yang aku fikir.
majlis aku.
Makin dekat makin takut, bukan takut dengan keputusan tapi takut dengan perasaan kot 
(Faham tak???)
Takut anep tak boleh terima aku.
Aku takut anep terpaksa terima aku.
Macam mane dgn family dia. 
Aku takut 

Nak nak sejak dua menjak ni, aku dgn anep x berape okay. Gaduh je, ada je yang tak kne ada je salah.  Tapi aku yang mule dulu.

Bile tengok barang yang tunang yang dah siap, aku jadi sedih. Aku sedih sebab ada jugak orang sudi terima aku, aku ni banyak kekurangan dan bukan yang terbaik pun. Kedua aku sedih, aku takut impian aku dgn anep musnah hurmmm 
Dugaan ke???

Ape pun aku doa yang terbaik
Insya Allah


No comments:

Post a Comment