~ RINDU 200% ~

Hahaha kejab muncul, kejab hilang
macam biskut kan.
:)

Lama tak update blog sbnarnya and boleh katakan sampai terlupa yang aku ad blog.
(Se-mng nya aku bukan blogger yang hebat)
 Through

Last update hari tu pasal 
RINDU
okay, hari ni nak update pasal rindu tapi 
RINDU 200%
hahahahahahaha beza disitu ye.
Dah jumpe hilang rindu, berjauhan rindu datang balik
arghhh seriously tak suke
and
InFact, aku mmg cepat rindu orang yang aku sayang and cinta
(Malu)

Hanif Md Yatim
You my prince
Love you 
Aku suke gmba ni, sbb aku rase aku comel
hahahahaha
Saya Rindu Awak
:'(
Cinta Hati Saya
yes, this girl
yang bnyk buat jahat kat anep
yang bnyk buat anep marah,
yang bnyk sakitkan hati anep,
yang suke buat perangai bodoh.
yang terlalu cemburu
yang terlalu menjaga
yang tak dengar cakap,
yes
ni lah perempuanya

Saya Rindu Awak Hanif






Jangan kau ragu cinta dariku
Ku terima adanya kamu
Walau apa yang terjadi
Hatiku ini telah terkunci
Oleh mata dan hatimu


Muahhhhhhhh 


Cakkk

No comments:

Post a Comment