~Aku Sayang Kau~

Lama tak blogwalking, lama tak baca entry kawan kawan haihhhhh, nampak tak kesibukan aku kat situ
hahahaha.
2 minggu ni akan membusykan diri sbb dok siapkan report yang berbulan bulan tak siap and yang kedua siapkan assingment clinical aku.

so segala blogwalking dan seangkatan denganya akan dilakukan selepas tamat semuanya hehehehe

...................................................................................................

Back to my title AKU SAYANG KAU.
Haaaa GUESS WHO??

                 Tadaaaaaaaaaaaa
Hahahaha MOHD HANIF BIN MOHD YATIM.
kenal tak kenal tak??
lama tak update pasal dia kan? haihhh teruk betol tau hahaha
untuk kali yang keberapa pun tak tahu la yang mane aku SAYANG dia!
*euhhh gedik?*
owhh mmg pun aku gedik hahaha baru tahu ke? Anak buah aku pun cakap aku ni gedik hahaha and aku mngaku!
 nak aku buat video mcm budak couple 7 hari tu tak?? dan semestinya la aku takkan buat kan hehehe
xde keje aku hahahaha sbb tu terlalu super duper double and triple gedinye tau, aku belum masuk dalam golongan tu lagi buat mase ni!
Tapii sejak 2 menjak ni something wrong berlaku and ada je gaduh dan bile gaduh mula la hujan dan ombak besar melanda  hahaha.
Haihhh NUR AMIRA ni kan dah besar kot!!!!! MAlu jek


hahahahahahahahahaha..............



No comments:

Post a Comment